18 April 2010

pesanan semua lelaki di fb yg kenal aku n kenal si "die"

salam....mybe minggu ni agak cbok sbb maklom la ngh exem.....tapi blog ini takkn ku lupakan...huhuhuhhu
 tajuk cam best je kan....mulekan yg baru.....mmg bes....
mulai arini....aku da dpt tau pe yg selalu membuatkan aku tension...aku kecik ati terase ati....bukan ngn seorg...mlh kebanykan penggune di fb....so aku amek keptusan untuk membuat experiment.....huhuhhu igt dak engineering tak le wat experimentr ke...huhhuhuh....
aku da delelte fb aku but bukan utk selamenye.....sbb aku berbuat demikian....aku nk tgk pe jd pade kehidupan ku kalo aku da tak on fb....ade kah aku seperti sebelom2 ni or aku akan berase sedikit tenang...tapi setakat ni.....aku agak tenang......tapi aku ugak tak nafikan aku agk rindu pade semue kawan2 aku d fb,.......tapi tak mengape....aku akan kembali ngn berlakunye perubahan yg besar yg pastinye korang semua(penggune fb bakal tertanye2 dgn keputusan ku itu........

so skang ni...aku hanye aktif di blog...pape korang nkk pesan kat aku just leave a comment or tinggal la msj kat blog aku k............

buat siti rokiah tercinte......ternyata tiade fb agak rindu pade awak......selalu2 la in yahoo massengr k......st list awk tak lupekan sye......

somting new....emm....setakat ni aku tak jumpe lagi......tpi aku harap kawan2 aku yg aku kenal or yg aku tak kenal di fb......tolong jgn kaco siti rokiah k.,.....aku tak nk hubungan kitorg suram je....kitorg nk selalu happy....aku tau sifat n perangai aku ni kuat cemburu............tapi aku jugak fhm dengan perasaan laki sekarang....tk penah kesa perasaan laki len.....so aku tak penah kaco korang....korang tolong la jgn kaco aku......jgn kaco aku tu mean jgn cube nk seduce siti rokiah dari aku....aku tau korang sume lagi perfect dari aku..............korang tak tau betape susah selame ni aku nk daptkan die....jgn pikir mudah korang nk rampas die dari aku......aku percaye kan die tapi aku takkn pernah pecaye kat korang,,,,,,,,,,,,,,aku ckp ni dgn nade yg lembot dan berfikiran waras....aku mintak tolong kat korang.....sbb aku tau...ade kawan2 si die yg bace blog aku n that is y aku tulis post ni sbb aku baru dapt satu comment............aku harap korang fhm k.........aku tak nk buat bende2 bodo.....da aku harap korang takkn mencabar aku lagi....cukup dgn satu komen tu k....aku bole besabar...tp jgn uji aku byk kali....skang ni...untuk budak lelaki tu ko da tau betape seriusnye hubungn aku ngn siti rokiahh yg merupekan kawan ko kat ICAN.......ko baru kenal die tak sampai setengah tahun....aku harap ko bole fhm dgn hati lelaki ko yg waras.....plese jgn ggu kami lagi...aku tau ko takkan berputus ase,.......tapi igt....aku bukan manusie yg sewenang2nye dicabar....aku jugak ade maruah jke hak aku di ambil................igt tu.........dan kwn2 dak laki yg kurang bijk ni...aku tau korang jugak ade bace......aku tak suke gado k....so aku ckp dgn lembot...harap korang fh,.....aku takkan pernah larang die nk berkawan ngn korang tpi aku harap korang fhm ttg hubungn kitorg dan korang jgn nk lelebih...mntg2 dekat.........k....aku stop kat sini utk korang

siti rokiah........mintak maaf...tu sye bukan marah..cume memperigtkan kawan2 awk ttg adenye sye ngn awk....harap awak tak salh fhm.....sye takkn pernah kurang kepercaaan pade awk....sbb sye syg awk.....n sye harap sgt awk jg diri...jg kechatran....mkn minom...jgn mkn bukan2.....(cerewetkan).....mmg cerewet...tp sye cerewet sbb sye tau pe akan berlaku jke awk abaikan tu sume....sbb sye knal awak da lame.........huhuhu....awk pon da ngaku yg sye tempat pling istimewa dalam idop awk..............
kepercayaan sye pade awk tak pernah bekurang.....begitu jgk dgn perasaan sye pade awk............cume awk...dan takkn ade org len........
syg awk....siti rokiah binti abdul halim........

No comments:

Post a Comment