13 April 2010

aku tahu.....aku simpan semuenye.....

emmm....rasenye kesugulan dan kemurungan aku da sampai kemuncaknye...
aku yakin...
wahai sahabat yg membace post ini....
dgn tenang dan ati sedikit segul dan sedih tapi tak tau knape....aku muhamad fahrid bin abd wahid....mengaku yg aku mengalami masalah dan aku yakin mlm ni adelah limit ku.....
wahai sahabat yg setie yg membace komen ini......aku berjanji aku berkongsi pade sesiapa yg pertama membace post ini kerane....im waiting to burst......tonite.....

mungkin ke kembalinye die???
atau aku kehilangan sesuatu yg bermkane dalam idop aku yg membuat kan kau teramat sugul dan sedey sekarang ni....
Ya Allah aku pohon pd ko
tambah kan la kekuatan aku mlm ni....agar mutiare jernih yg ko bekalkan kepade setiap hamba mu tidak mengalir mlm ni.....aku pohon sgt kepade mu..... bantu la ku

ibu....abg beharap ibu bace post ni.......
ayah.....latih la abg jd lagi kuat....
akak....harap akak pon sudi dgr pe masalh adik.....
adik...tak tau nk mintak tolong kat adik...sbb ko kecik lagi....maybe ko tak fhm....tapi doakan la k.
awk....sye perlukan awk....tapi sye tak harapkan awk yg bace post ni dulu sbb sye tau awk ngh sibuk study sekarang sbb exem......

kwn2.....
emm...aku suke dgr sgt masalh kawan2....tapi jarang sekali aku berkongsi masalah dgn korang kan....
maafkan aku....aku ngaku yg aku ni kuat pendam....mmg kuat sgt pendam/....

huhuh aku teoikir bodonye aku....
aku slalu nasihat kan org...bagi pendapat yg boleh membantu kawan2....tapi knape aku sendiri tak mampu nk motivate diri sendiri.....

lemahnye la aku....kawan2....korang dapat tgk kan...ni la kelemahan aku,.....
aku ngaku ni mmg kelemahan aku....bg sesape nk attack aku yg tak puas ati ngn aku selame ni....take this chance kill me...aku akan hargai korang.......

emm......
tak tau la....aku rase ade 2 bende yg aku akn citer mlm ni pade sesape yg memberi komen utk post ni mlm ni...dan aku akn hargai die seumur idop aku....aku akn letak dei atas dri segala darjat sahabat yg aku telah tulis di post pertama aku/.....

mlm ni...hari selasa...tepat jam 10.40pm...aku terlalu memerlukan seseorg yg dapat kuarkan aku dari kesugulan ini....

1 comment:

  1. saya ade utk awk..tiap mse...
    ade mslh jgn pndm..kn kte da jnji nk sme2 bkgsi sgalenye xkre sush atau sng....tp sye x pksa awk utk cte,,sy cme nk ckp yg sy slalu gn awk..sedia mndgar apepn msalh awk...kalo x ape lah gne nye sy sbg sore yg sgt pntg dlm idop awk........

    ReplyDelete