15 April 2010

aku berharap....

thanx kepade 3 orang yg sanggup mendgr...tap satu je....aku agak terkilan beberape pekare....
sampai aku sendiri tak mampu nk nyatekan pe yg aku terkilan sgt2....
antare tige2 tu sume meberi pendapat yg same......."jgn pikir sgt".......
awk.......(mereke bertige)....mmg tak nk pikir pon.....
mmg tak nk pikir langsong pon.....tpi kalo bole tak nak luke kan ati sesape........walau seorang pon........

tak tau pe salah aku...........
mybe betol kate org.....what goes around comes around.......
awk........sye mmg terlalu perlukan awk..........
tapi nape pe yg sye harapkan selalu sye terlepas...aku pasti pe yg aku tulis ni ade yg tesalah fhm....aku tak kesa....tp jujur au harapkan korang yg bace ni takkn tersalah fhm.....
aku cume ade die.....yg selalu temani aku....*siti rokiah binti abdul halim...............takkn pernah aku menkan ati die.........
aku tak nk di lebel laki yang tak sedar untung............laki yg tak reti kenang budi...aku akui yg 'SYG' ni byk beri kebahagaian...........aku terlalu terhutang budi ngn die................

tapi.......tapi lagi...tapi ni tak penah lekang dari kamus idop aku....kenape.....pe la masalhnye aku buang je tapi tu.....
aku tau aku takkn mampu nk buang perkataan tapi tu....buat la mcm mane pon...........takkan dapt ilang punye.....
aku da luah kabn pde 3 orang....tapi nape mesti ati aku ni mcm ade yg tak terlepas...pade si die....aku da luahkan segalenye......n si die pon da nyatekan yg die tak terkesan langsong...........tapi jauh sudut ati aku....aku tau pe perassaan die......buakn sehari 2 aku knal ngn die .....4.5.2010 nnt genap 2 thn 2 buln aku knal die.....bg sesetgh org...tempoh tu agak singkat.,....tapi bg aku...tu lebih dari cukup untuk aku knal die dgn mendalam....tiap gerak geri die sume aku dapt rase.......die sakit ke....die ade maslah ke....sume aku dapat rase....kalo die layan aku mcm ni.....aku tau sbb pe...kalo die layan aku mcm tu aku tau sbb pe..........

td lepas aku cerite semua.....layanan die laon....mulut die cakp die ok die tak terkesan pape.....tapi aku tau....pasti terase.....aku da tak mampu nk thn lagi....mmg lain....tak tau la dlm perbualan td aku ade sakitkan ati die...tapi niatku sikit pon tak nk sakitkan ati die..................tapi aku terime pe keputusan die..............

sbb dlm dunie ni........
aku da jumpe tulang rusukku.....
die tulang rusukku....SITI ROKIAH BINTI ABDUL HALIM.....
mmg aku syg die...........

matlamat idop ku.............................senyuman die sampai bile2......
aku berharap.....berharap.....dan terus berharap................................
harapan ku....harapan yg akan bahagiakan aku selamanye.........
jike.....................
aku mampu bahagiekan die
.........aku berharap...............................................

No comments:

Post a Comment