09 April 2010

pertemuan semule??

emm...beberape ari yg amat memenatkan....aku sendiri sebenarnye pon tak tau kenape...nk ckp aku wat keje berat...not at all la....but penatnye....teramat sgt...hurmmmm....
throughtout the day....arini sebenarnye aku happy jugak ....sepatutnye tak kongsi kat sini...tapi biar la...mybe aku akn tenang kat sini.....dari pagi td tak wat pape...then petang tadi ade test....alhamdulillah la bole jawab n hehehe agk senang jugak la....
balik umh...hurmm...lappy lagi la keje ku....sampaty maktam dan paktam aku da tego da...almost 25 hours depan lappy je...huhuhhu
biar la diorg nk cakp ape...jnji aku tak kaco dan tidak berlaku kurang sopan terhadap mereke...huhuhuh...actually aku bosan sgt...mane taknye....kuarge jauh...org yg terdekat(selain kwn2 kat u aku la) sume nye bz...emmmm...termasok la org tersayang yg belajar di ICAN kat ampang....tapi tak pe....ari tu die sedey....die takot sgt nk jawab pekse...huhuhhu...mujor la aku dapat tenangkan die...hemmm....pandai gak aku tenangkan orng...mule2 3 org dari kawan bek aku menghadapi masalh dlm hubungn mereke....adekah mereke melalui zaman cinta monyet mereke...emmm aku pon tak tau.,...tapi pape pon aku tetap sedey.....sbb salah seorng dari 3 org tu sgt rapat ngn aku....tp alhamdulillah dorg appy dgn care aku pujuk n nasihat diorg...huhuhhu.teringt plak kat nadia shaqilla...ade ke patut die ckp aku patut lawan dr fadzillah kamsah dlm memberi nasihat...huhuhhuh lawak je...tapi aku tetap ngn pindirian aku...aku suke mendengar masalh org sbb melalui diorg la aku boleh berfikir semakin matang dan bertambah matang dalm membuat keputusan dalam idop....huhuhuhh
haaa
mlm ni satu lagi....bosan sgt....
tb2 aku tepike nk cari kawan2 lame aku dulu
kawan2 time skul rendah...actually jeles la jugak kan mkwe sendiri dpt jumpe kwn2 die time skul rendah dulu....diorg rapt sgt either laki ke pmpn...tp aku tak nk lelebih sbb diorg dulu kenal die berbanding aku......so aku tekad gak nk cari kawan2 ku....

aku on fb aku....aku terpikir satu name ni....
huhuhuh
org ckp zaman budak2 kan...tak matang...*time2 abis upsr....huhuhuh gatal gak aku dulu...huhuh
tapi aku tak penah nk cple2 ke ape...cume admire je....aku ade la admire kat sorg ni...huhuhuh...nk ckp die cantik...jujur dan ikhlas la...tak cantik mane pon...huhuhu
tp aku try taip name die dalam search fren.....waaaaaaaaaaaaa......tak sangke aku jumpe die balik
butiran2 die same yg aku tau dulu...emmm...korang tau....byk sgt perubahan....cantik sgt.....terdetik ati aku terkenang zaman2 dulu2...huhuhuhhnk je aku clik kat add as fren...tp aku terpike sesuatu yg menghalang aku dr addd die sbgai kawan ku....aku pon tak tau pe...tp yg aku tau...tu sume zaman aku budak2...tpi sakang aku da jumpe seseorng yg amat aku syg...SITI ROKIAH....tanpe segan silu aku paparkan name die...huhuhuhh aku bangge ade die even da mcm2 kitorg lalui...emm...aku pon harap sgt die bangge ade aku even aku ni jht....tp jauh dalam sudut ati aku ni aku harap sgt die bangge dapat aku sebagai teman die.....huhuhh miss u siti rokiah......hope sgt aku dapat lihat mase depan ku bersame die....

No comments:

Post a Comment