19 November 2010

terimbau..

asslamualaikum...huhuhu

ari ni mungkin hari yg kurang cerie bagi aku kot...sbb nye...

1. aku duk la sje2 bace pe yg da aku tulis selame ni dlm warkah aku ni..emm...tbe2 terimbau zaman dulu2....sedih...mcm2 kot....Allah nk uji kecekalan ati aku la aku rase.....
2. sepatutnye nk g tgk wayang...Harry potter kan baru kuar arini....tapi dugaan Allah tu dtg lagi.....ati jdi tak tenang...and takde mood....mungkin ade hikmahnye...
3. takde mood nk makan...dari pagi sampai la mlm...td baru mkn kat TC...*(bg yg tak tau TC tu telok cempedak)....

mcm2 lagi sebenranye...tp malas la tulis....ari ni aku rase kosong...rase sunyi...mcm tkde org...kenape....tak tau la kan...ni sume dugaan Allah....
niat ati mmg nk jenjalan...tapi bile da nk kuar ilang mood.....
tak tau la....istighfar je la byk2 bole aku wat....mohon Allah cekalkan hati ni....

sok 19...ade org tu nk travel da....nk balik tempt blajar...sbb nk pekse......sebenrnye...terase ingin nk jumpe...tp nk wat camne kan...ade sedikit maslah Allah turunkan....make tak dapat la...mungkin takde rezeki....Allah mungkin da aturkan rezeki kat tempat lain...insyallah....amin....

untuk 2 d only one aku tu...hari ni sorg tu senyap...sorg tu bz cket kot...tpi both msj....tak kesa sgt la...lagipon aku fhm ngn keadaan diorg...aku doakan tuhan beri kelapangn kat diorg...huhuhu...dan paling penting kesejahteraan idop...amin...

haa lupe plak pde org yg nk balik kl ni.....wat yg terbaik...insyallah Allah bersame same kite....doa jgn lupe...tiap kali nk study...tiap kali nk bace buku n paling penting nk jawab paper tu...amek la mase 2 minit nk bace doa..tak rugi kot rasenye...insyallah....gud luck....semoge berjaya....kebahagian anda dtgnye dari Allah dan khas untuk diri anda dan family...amin....

pe lagi eik...emm...tak tau nk tulis pe...kalo nk tau lebih...behijrah la kat diari aku k.....

http://aku16-terjatuh.tumblr.com/

rasenye kat diari aku tu aku nk karangkan isi hati kot...insyallah.....
rasenye sampai sini je kot...ade mase ade kelapangan dgn izin Allah..akan aku coretkan lagi....amin...semoge bertemu lagi....
assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment