19 November 2010

celoteh hati...huhuh

assalamualaikum.....huhuh

dalam diari aku (http://aku16-terjatuh.tumblr.com/).....aku ade post sal kisah hati..kat sini nk sambong sikit lagi la....tapi make sure korang bace due2 tau...warkah n diari...huhuh...

sal hati...hmm...aku nk citer pengalaman sikit la,....mintak maaf ei pade yg terlibat secare langsong ataupon tak...huhuh...sebenrnye...hati aku aku da isi dgn beberape org..*ibu bape terkecuali sbb ibu bape da konfem2 ade dlm hati...huhuh...Allah jugak....aku ade tulis name bebrape org dlm hati aku...huhuh..kebetulan td...baru lepak kat pantai.....msj la ngn sorg kawan aku ni.....*zatil@atil....pe yg aku msj...huhuh...

aku tak igt sgt tapi main point yg kami borakkn kot...mainpointnye.....die ckp die takot yah marah die and die sedikit terase dgn status tu....*(jgn marah ei sbb tag name)....ok la untuk pengetahuan zatil dan yah....maafkan sye k....sbbnye :

1. dlm blog ni sebelom ni aku ade tulis beberape entry yg mengelirukan.....tapi kebanyakan nye bukan sal anda berdue atau pon ade berseorangan....
2. warkah ni menjadi teman setie aku time aku sunyi...time aku sorang2...time korang sume takde kat sisi aku...aku tulis semuenye yg ati aku celotehkan.....kalo ade yg bace...aku rase...tak sampai pon 3 org....sbb akunye blog ni pon sape sgt la nk bace....3 org tu korang fhm2 la sape....
3. mungkin aku da terlanggar hak privasi anda....tp aku cume mahukan tempat becerite...itu je...mungkin cara aku salah....

so untuk anda berdue.....aku betol2 mintak maaf....aku tau korang kawan rapat time kat skul dulu.....aku tk suke korang masing2 simpan perasaaan yg tak elok antare satu same lain.....sekarang dgn jelas dan nyate....aku nyatakan....hati aku ni bukan milik sape2 lagi da......da takde....mybe tak perlu aku nyatakan....korang pon tau status aku mcm mane....*segan gak nk ckp....malu ngn sesape yg terbace kalo tulis....masih belom besedie....

aku da byk sakitkan ati sendiri dan hati korang...mybe yah byk sakit ati ngn sye kan....sbb tu kite punye keputusan seperti sekarang...tpi tak mengape...ketentuan sume di tgn Allah...aku sebagai hambenye yg daif...aku pasrah...aku redha....insyallah ade hikmah di sebaliknye....untuk yah ngn atil...korang contact2 la selalu....korang pon happy je dulu...mybe kehadiran aku dlm idop korang sedikit sebanyak mengugut kedamaian antare korang kan...

jujur da ikhlas...untuk siti rokiah binti abdul halim....dan zatil hanan mahmun......aku nk sgt tgk korang epy same2....sbb korang kan kawn....tk nk masing2 masam muke....sal hati dan perasaan....hanye Allah dan aku je yg tau....begitu juge dgn korang kan.......pe yg aku rase.....aku da tk nk bgtau da.....sbb aku sedikt trauma sebenarnye.....tp tak mengape...ati aku ni merajuk ngn aku......ok la....aku mintak maaf jike ade aku da sakitkan ati anda berdue dgn entry yg ini...tp aku nk korang bace la dgn hati yg tenang dan ikhlas...insyallah korang akan fhm pe yg nk dimaksudkan trough this entry k....assalamualaikum dan sekali lagi ribuan kemaafan dari sye muhamad fahrid abd wahid.....

No comments:

Post a Comment