11 July 2010



salam...

huhuh ade da coretan si die...huhuhu..haa camne cik khairulnisa basir....da bace da ke belom...huhuhu...
hari mcm2 berlaku...ade yg sedey...gembire n ade gak berite yg pyh nk terime pon ade...haizzz...emmm....mcm2...but everything happen mesti ade sbb dan mereke2 yg terlibat mensti ade penjelasan untuk sesuate kejadian itu...

a few month ago......ade sorg kawan mengadu...berkongsi perasaan sedey...emm sedey gak la....die cerite ttg masalh dlm hubungn die ngn seorg lelaki....kedue2nye kawan ku.....tp yg perempuan inil lebih rapat...sering becerite ngn aku...mlm tu die becerite ttg laki  yg die syg ni dgn tnpe alasan yg bole di terime die mengatakan bahawa die tidak ade perasaan lgsg pd kwn ku yg perempuan ni.....begitu senang kan lelaki....suke mengorat bagai nk gile...bagai disembah2 si gadis pujaan...tp bile dah empunya gadis pujaan tersebot sewenang2nye membuang ketepi...emmm.....tp bile di pikir balik pe gune kalo da tak suke masih lagi bersama...itu akan menambah keperitan....tp kalo ign menyatakan or membuat sesuatu tu berfikir la dahulu tanye pade diri sendiri adekah kite bersedie ataupon mengikot kehendak ati yg bute........

a few month ago jgk ade sorg pmpn ni plak juge kawan aku......mengakhiri hubungn 'percintaan' mereke.....tetapi berbeze dgn yg sebelom ni....si perempuan ni yg da takde perasaan lgsg pd si lelaki wlaupon si lelaki ni 'menyayangi' pmpn ni separoh mati....hmm.....aku tak berape knal sgt dgn lelaki ni tetapi aku rase kesian...aku agk tempered gak ngn pmpn ni tp die ngaku salah die tp die juge menyatakn bhawa "kalo da tak suke kenape mesti bersame...itu akan lebih menyakitkan ati"...ade betol jgk...mcm2 berlaku...mcm2 alasan....bile di pikir blik ade rasionalnye juga...

begitu juga dgn seorg kawan yg tak berape rapat dgn ku tetpi agk rapat ngn SITI ROKIAH....heheh kekasih ati,...huhuhu.....die juga mengakhiri hubungn nye tetapi cepat dapat pengganti......dan baru2 ni juga satu lagi pasangan mengakhiri hubungn mereke....agk pelik untuk beberape perkare....

1. kenape masyarakat skarang ni payah nk memahami hati sendiri dan sering ragu2 dgn kehendak sendiri???..
2. kenape masyarakt sekarang umpama tidak mempunyai hati dan perasaan dan membuat ati dan perasaan org len itu umpama sehelai baju yg senang2 di tukar ganti???...
3. paling pelik...kenape tak mahu berfikir sematang2nye sebelom membuat dan akhirnye membinasekan diri sendiri dan menghancorkan hati org len???.....

emmm...mcm2 kan....aku tidak menafikan semua watak yg terlibat berkaitan ngn diri ku dan si die...ini semue membuatkan aku berase sedikit takot dan ketakotan aku ini aku nyatekan kepade si die......dgn tenang si die menjawab.....hubungn kite takkn seperti itu sbb kami ikhlas menyayangi antare satu same len...aku amat mempercayai si die...terime kasih SITI ROKIAH BINTI ABDUL HALIM.....sy amat menyayangi awk.....


dirhaf amat menyayangi haikoritis

No comments:

Post a Comment