27 June 2010

siapa saya??

WHO AM I??
  • majestret
  • lawyer
  • doctor
  • cekgu
takk....bukan....just an ordinary gurl dlm ati orang ni

sungguh ensem beliau




agak lame tak jumpe si dia..macam2 da rase dalam ati ni..rindu + angau + sedey + sunyi + gila...gila??? (yup..gilakn si dia)


emm..macam2 jd bile da lame tak jumpe...kn..
tapi yang penting...kepercayaan tu yang buatkan kami bertahan..



KENAPA SAYA SAYANG SANGAT AWAK??


  • sebab awak sayang saya

  • sebab awak hargai saya

  • sebab awak percaya saya

  • sebab awak tak jemu dgn perangai saya

  • sebab awak tak pernah hampakan saya

  • sebab awak pandai ambil hati saya

  • sebab awak tak pernah simpan pape dari saya

  • sebab awak suka cerita masalah awak kat saya

  • sebab awak berkongsi apa saje dgn saya

  • sebab awak pandai bagi nasihat kat saya (wlpn kekadang xikot)

  • sebab awak wat ape saje untuk pertahankan saya
terlalu banyak nk describe...dan tak terungkap..apa yang penting kita saling percaya..


saya sayang awak MUHAMAD FAHRID



ForeverLovingYou,
haikoritis♥dirhaf
   







No comments:

Post a Comment