27 June 2010

saya budak baru belajar

sudah 2 tahun 4 bulan 3 minggu 2 hari  kami bersama...1 masa yang panjang mungkin..tapi tak trase..
macam baru semalam kami kenal..

sepanjang tempoh masa tu, macam2 kami tempuh..suka + sedih + ketawa + nangis + marah + susah + senang..tp sronok...kenape?????

  • semua tu mengajar aku untuk jadi lebih matang (adela sket)
  • mengajar aku untuk mengenali diri aku sendiri
  • mengajar aku untuk lebih menghargai seseorang
  • menjadikan aku lebih berdikari (tapi still dengan bantuan si dia)
  • menjadikan aku lebih kuat (kuat nangis) hehehehe
  • mengajar aku jadi lebih bertanggungjawab (untuk mase depan aku dan  dia)
  • pupuk diri aku ni untuk jadi lebih feminin..hehe
  • skarang da pandai lipat baju
  • mengajar aku jd lebih berjimat kadang2

sebenarnya banyak lagi perubahan dalam diri yang aku rase...
banyak yang positif dari aku yang negatif dulu..


thanks to you MUHAMAD FAHRID

sekarang pun die da banyak berubah...teramat bertanggungjawab..dari dulu lagi sebenarnya..
siang malam ujan panas keje...patutnya cuti sem ni abeskan dengan berehat kat umah..tapi tak..
selalu pentingkan kepentingan orang lain drpd kepentingan diri sendiri....
inilah muhamad fahrid saye.......

bagus mmgla bagus...tapi carilah ruang untuk diri sendiri ye muhamad fahrid...
penat saya tgk awk camni.......







ForeverLovingYou,
haikoritis♥dirhaf

No comments:

Post a Comment