10 January 2011

concern..

assalamualaikum....

hmm...mcm ade konflik plak....tak tau nk mule camne n nk bgtau org camne...tp pilihan..mmg tkkn bgtau....cukup la ade sorg je yg tau n nnt die akan bgtau segale2nye...

wahai kawan2 yg mungkin ade yg terase....selame ni..mmg aku care sal korang...korang ade masalah..aku ade untuk korang....korangsedih korang becerite ngn aku..korang broke up ke...korang cple ke....aku la pendengr korang...aku seronok...sumpah...tak tipu....

tapi sekarang berbeze...nk bgtau sbb pe...hmm...aku rase aku tak nk bgtau....tp tolong la kawan....aku bukan da tak nk concern korang or care sal korang....cume...saat sekrang ni.....aku terase...dri aku lebih memerlukan care dan concern dari aku sendiri...sbb lepas ni takde da....korang mybe boleh cari pengganti....cari telinge len..tapi aku takde da.....

da sampai camni....kesedihan...kesugulan aku bukan atas diri aku...tapi ats sbb aku tak dapat peluang lg nk dgr sume cerite dari korang....

bell...betol ke pe aku buat....aku sggp...tapi aku sendiri tau aku da tak bole.....nape sesetgh org tak nk fhm....aku mintak maaf...sblm ni aku cncern pade sesetgh org...amek berat sgt untuk sesetgh org...aku simpan perasaan untuk sesetgh org...tp skang tak bole da.....hmmm.....tolong la....

korang akan tau sbbnye.....tp bukan dari aku...n bukan sekarang.....tp kalo korang stil ade rase tak puas ati dgn perubahan sikap aku lately...aku dgn ikhlas hati...dari ujung rmbot aku sampai la ujung kaki aku...aku mintak maaf sgt2.....even org yg paling dekat ngn aku...yg ngn aku selame hampir 20 taun pn aku sembunyikan........

aku harap korang fhm..kalo bukan sekrang...satu hari nnt..insyallah.....cume aku nk korang tau...aku bukan nk stop cncern sal korang or tak care sal korang da......aku ttp mcm dulu...cume andai korang tau sebenarnye.....nabilah....nnt ko tolong la aku...bgtau pade diorg yg berdendam ngn aku......aku tak nk nnt aku sedih bile aku da tak sempat jumpe ko

No comments:

Post a Comment