30 September 2010

salam dirhaf ke sana...

salam semue...huhuhu...

lame tak bersue dgn pembace..(mcm ade je kan)...
actually ramai yg bertanye..huhu..tanye pe??..

haa kalo nk tau mcm2 pertanyaan perlu di jawab...
huhuhu tapi kan...ade satu soklan tu yg agak pedih tapi aku seronok nk jawab...

"asal wat blog tapi mcm takde modal len je nk tulis...sal perasaan sal hubungan sal pe la yg bekaitan"...

haha klaka giler la kalo dgr pertanyaan tu...mujo la tak dgr intonasi si penanye tu...kalo tak mesti lagi klaka....mmg nk guling2 giler la...
(padahal dalam ati bpk menyirap nye ngn dak tu)...sabar je la...huhuhu

haa ni jawapannye....


sbb pe aku wat blog ni tapi aku tak bekongsi instead pe yg berlaku di sekeliling or latest world news...but aku tulis mende ni semue...sal perasaan aku...huhuhuh...sebabnye...aku anggap blog ni sebagai tempat aku luahkan perasaan...hahaha...
bukan semue org akan berade dgn kite time kite susah tapi time kite senang byk jenis org akan dampingi kite...kan??...sape setuju??

tu la manusie...tpi kite tak bole nk salahkan diorg...salahkan diri kite sbb kite yg tak pandai memilih...  

walaupon aku punya tunang tapi aku tau die pasti resah n tak selese tiap kali aku ade masalh nk bekongsi dgn die...die juge ade masalah sendiri..betol tak cik rokiah...huhuhuh 

aku cume tak nk di anggap beban lagi pleh sesape...so blog ni aku jadikan sebagai teman yg setie..tapi blog...aku mintak maaf lame tak coret pape...bukan lupe "sahabat"...tapi ntah la....haa sakang ni da datang da mood aku untuk kerap menulis....

semue yg aku rasekan...masalah yg melande diriku yg aku sendiri tak sesuai berkongsi dgn si die ketike waktu itu...akan aku tulis dalam blog ni.....semuenye.... 

aku lege tiap kali aku coretkan dalam blog ni.....tp mybe tak selege berkongsi dgn si die tp at least aku tak bebankan die dgn masalh aku.....

bg yg bertanye tu...inilah jawapannye... 

No comments:

Post a Comment