01 May 2010

huhuhu . thanx to fren

huhuh  agak klakar la...tp ok gak die tegor...thanx tasha....lupe nk bgtau korg...betol gak la pe kawan ku tasha tu ckp kat chat box kat bwh page aku ni...aku syg sgt kat siti rokiah n jgn la terlalu menunjuk2...huhuh y not kalo nk menunjuk tu hak peribadi....tp openly I accept ur advise tasha....

utk pengetahuan tasha n yg len2 la...aku da ade 3 blo and aku asingkan setiap satunye mengikut kehendak aku....satu blog ni...blog ni mengisahkan ttg hubungn aku ngn si die yg aku syg n abit about fren....kebetulan blog ni baru...so aku tumpu pade blog ni dulu then the other 2 blog......sbb tu la dlm blog ni hanye menceritekan ttg ini sahaja.....huhu maaf la kalo ade yg menyampahh ke ape...and utk pengetahuan korang...tak kesa pon korang nk menyampah sbb aku akn terime dgn ati yg terbuke...just leave a komen or mesj....

satu blog lagi tu khas aku wat utk bincangkan isu semase dan persekitaran......and the other one ttg diri aku sendiri....yg sal diri aku sendiri tu da lame da tinggal......lame da try bukak....t la cek balik....yg sal isu semase ni aktif tp jarang sbb aku nk bykkn kan post kat blog yg skang ni sbb blog ni aku baru je wat.....soo...sbb tu korng pk aku ni mcm takde topik len nk kongsi...huhuh....bukak fikiran k...aku bukan telunjuk pade hubungn je...huhuhu...tapi aku open...korang komen aku terime sebagai nasihat k...untuk tasha....harap penjelasan ni menjelaskan lagi statement tasha k....but anyway thanx to remind me to tell the other about my other 2 blog k....salam......

2 comments:

  1. ada improvement, ada ada. nice one :) dah ah bkk bkk kuar lagu maher zain enn, ahha. and oh, btw, just believe in yrself bhai! ahha

    ReplyDelete
  2. caya la ko kecik...ni aku syg ko lebih ni...

    ReplyDelete